Bardzo proszę o podpowiedź bo już wykorzystałem wszystkie możliwości.
Cofa mi się paliwo w układzie paliwowym i tak po 4 -5 godzinach od jazdy nie mam problemu z odpaleniem ale tak po 8 godzinach nie mam już paliwa w tym przeźroczystym wężyku i nie mogę odpalić samochodu.
Poczytałem trochę i problem cofającego się paliwa można było rozwiązać poprzez wymianę zaworu zwrotnego który znajduję się przy filtrze paliwa (tego czarnego) więc go wymieniłem ale problem ciągle jest. Szczególnie po nocy nie mogę odpalić samochodu i muszę wężyk podłączać bezpośrednio do butelki z ropą.
Nie wiem czy działa pompa paliwa i czy tu tkwi problem. Myślałem ,że może to bezpiecznik ale wg opisu w skrzynce powinien być to bezpiecznik nr 28 a u mnie takiego nie ma włożonego i nigdy nie było. Dodam jeszcze, że jak odpalę samochód że tak powiem z butelki to z filtra paliwa leci w miejscu gdzie powinien być włożony wężyk paliwo ale nie wiem czy to oznaka działającej pompy czy wymuszonego obiegu paliwa.
proszę o podpowiedz i informacje gdzie najczęściej pojawiają się usterki.
z góry bardzo dziękuje.
wojtek_t,
W silniku AHF i innych VP nie ma pompy paliwa.Wszystkie funkcje z związane z zasileniem silnika spełnia pompa wtryskowa.
Sprawdź dokładnie szczelność połączeń przewodów na filtrze,stan oringów.Prawdopodobnie gdzieś jest nieszczelność.
dziękuje za podpowiedzi.
Mam do was jeszcze pytanie. Jak można sprawdzić szczelność węży. Bo coś czuje w moczu że nieszczelność jest na łączeniu wężyka plastikowego przeźroczystego z gumowym. I jak to można uszczelnić.
Komentarz